Pepparkakshuset

Nu är jag mkt glad.. Efter att ha bakat ett pepparkakshus.. För kanske första gången i mitt liv..
Eller jag minns inte riktigt.. Det kan ju iofs ha hänt när jag va liten..
Well well, vi va mkt kreativa må jag säga, vi gjorde granar, buskar, renar, en myra, en lyktstolpe,
en tomte o en nisse o lite annat smått och gott..
Min mobilkamera har förresten fått flipp så bilderna är ju pisskvalité på.. men..
  


Detta är min vackra snea lyktstolpe jag gjorde..
Ja, jag vet, den ser ut som en stekpanna med för långt skaft o ett stekt ägg i.. Men det är en lampa!


Och det här är min vackra myra jag gjorde, han blev lite tjock efter gräddningen, men det gör inget,
då blev det bara mer att älska!


Slutresultatet:
 

Mycket vackert om jag får säga det själv..

Kommentar:
Postat av: Ida

Åhh det är så vackert! Sitter och kollar på de i verkligheten nu, och guu så stolt jag är över oss. myran mår bra förresten.



<3

2008-12-19 @ 08:55:57
URL: http://aijdaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh vad ni e duktiga :D jag vill också göra pepparkakshus :(

2008-12-19 @ 11:06:03
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0