En fylla, en dans, en katt o lite annat..

Haha jusste, jag glömde berätta om lördagen..
Kvällen började rätt sent eftersom jag va ruskigt seg från dagen innan.. Men iaf, vi var hos Ida..
Jag, Nisseman, Hatef o Frida.. Blev en hel del ölande, sen drog Frida till Sportsbar.
Men vi andra lyckades stå emot :P Så vi stannade kvar.. Och dansade?!
Vilket måste sett helt sjukt ut för dom som gick förbi..
4 st fyllskallar som står och dansar "modern dans" i köket i flera flera timmar. Well well, vi hade sjukt kul iaf. haha
Sen vid 4 tiden nånting så kom även Johan och Niklas dit..

Nån timme senare så får jag för mig att gå.. Så jag tar sällskap av Johan och Niklas..
Vi stannar till vid statoil, Niklas tog taxi hem, vi började gå, utan vetskap att vi snart skulle bli 2 lyckliga kattägare..
Vi fann nämligen en katt.. Som följer efter oss hela vägen till Johan, vilket är en bra bit..
Under den här tiden så har vi lyckats övertala varandra om att den här katten får ingen kärlek hemma, den är djupt deprimerad och behöver bara någon som bryr sig om honom..
Då kommer vi överens om att "Om katten går in när vi öppnar porten så vill han ju vara med oss"
Och det gjorde han ju såklart. Så vi fick en katt..

Vi blev plötsligt stenseriösa, trots tokfyllan.. Johan började planera om hur han dagen därpå skulle bli tvungen att köpa en till katt, för annars skulle ju denna bli så ensam.. Sen däckade vi.

När vi vaknade upp några timmar senare, då vi nyktrat till lite och hittat en katt i lägenheten, då insåg vi ju..
Vi kan ju inte bara ta en katt liksom. Den hade ju halsband och allt.. Så då fick han gå hem.
Men vi var iaf lyckliga kattägare i några timmar..

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0