Loppor och tandläkare

Dom senaste två dagarna har jag fått två konstiga bett på armen.. Som har kliat fruktansvärt mycket i nån timme,
sen har dom försvunnit.. Mamma sa: "det är säkert loppbett", bara för jag har så himla stökigt i mitt rum..
(antagligen sa hon väl så för att jag skulle få flipp o börja städa)
Okej, stökigt är det, men inte såpass att det bor loppor där. Nää städning av rummet får bli nån annan dag..
Meeen, jag håller er uppdaterade ifall det kommer fler bett.


Imorgon skall jag följa med Ida till tandläkaren som moraliskt stöd.. Hon ska nämligen borra..
Kunde hon inte ha valt en bättre kandidat? Jag som redan har sån tandläkarskräck :P
Får bara hoppas på att jag inte svimmar därinne när borren sätter igång..
När vi e klara hos tandis så blir det nog en sväng till Täby för julklappsjakt..
Har bara fixat 2 julklappar än så länge så det är ju välbehövligt.

Well well, nu blir det Gossip Girl o sen en film, sen nanna kudden. Så natti natti!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0