Segpropp

Jag sa ju igår att jag skulle ta tag i mig själv och göra nån nytta idag..
Det gick ju sådär.. visserligen har jag städat litegrann.. Men.. Camilla ringde o väckte mig vid halv 12 idag,
så jag har ju ändå vart vaken länge, men jag har inte gått utanför dörren.. Jag som skulle lämna in kameran idag..
Och egentligen måste jag gå o handla.. Måste ju få i mig nån mat idag.. Mami o papi är nämligen inte hemma..

Har duschat o gjort mig iordning så att jag skulle kunna gå till centrum, men jag orkar inte.
Helvete.


Fick se en del av Jessicas o Felice lägenhet i Barca idag..
Pratade nämligen med Jess på msn o då passade hon på att visa med webcamen..
Usch vad sugen jag blev på att åka dit o hälsa på igen..


Kommentar:
Postat av: Jess

Jaa hoppas det blir av snart snart :)

<3

2008-12-09 @ 19:55:51
URL: http://jessp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0