Pretty please? ..With sugar on top?

Jag är ju fruktansvärt dålig på att uppdatera under helger.. Men men, då har jag bättre saker för mig :P
I fredags kollade jag på Idolfinalen hos Towsi, Camilla kom över en stund med.. Senare på kvällen blev det Sportan..
Lördagen tänkte jag bara ligga hemma o dega, men jag begav mig istället hem till Towa igen, för lite tvspel..
Söndagen minns jag knappt tänkte jag säga.. men jag tror inte ens att jag gick upp ur sängen..  hm.


Anyways, händer i veckan som kommer då? Vad vet jag.. Egentligen var det sagt att det skulle bli lite jobb..
Men va inne på jobbet idag o kollade.. Får veta imorgon hur det blir..
Kan inte nån bara ge mig pengar? Pretty please?


JESSIGULL KOMMER HEM PÅ SÖNDAG, JAG LÄNGTAR SÖNDER MIG! <3

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0