På tal om ingenting...

Är det någon som fått hem sina färgade linser?
Jag såg förut att det var många (även jag) som skrev ett sånt inlägg o länkade o sånt..
Känns som det var rätt länge sen? Känns som att det är dags att dom dimper ner i brevlådan snart?!




Och på tal om ingenting igen.. det är ju nyårsafton imorrn.. (nähäää??? :O)
Jag ska iaf ut till nån stuga på nån ö utanför vaxholm.. Med drygt 15 pers till.. Kan ju bli najs.
Känns dock som att jag har lite dålig koll.. vet inte alls vad jag ska ha med mig.. Och inte alls när vi ska åka.
Det känns ju sådär..

Kommentar:
Postat av: Hanna

Jag har heller inte fått mina färgadelinser :(

2009-01-08 @ 22:28:05
URL: http://hannahatje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0