Jag är så jävla gammal

Förr i tiden i mina unga dagar så kunde jag spendera typ 6-7 timmar eller nåt i Täby centrum..
Men nu, nu klarar jag nästan ingenting. Inte mer än 2 timmar.. Jag blir som en zombie som går runt runt o inte märker nåt i min omgivning.. Jag börjar verkligen åldras i förtid..
Kul, en 19åring med ett psyke o en kropp som en 82åring typ..

Jag va iaf i Täby idag med mamma o Ida.. i 2 timmar.. Sen när jag kom hem så värkte mina fötter o min rygg som jag vet inte vad.. o jag va så trött att jag gick o la mig o sov i 2 timmar.. & jag har typ inte återhämtat mig än.

Herregud, hur ska det här sluta? Kommer gå runt med en rullator som 20åring. Weheey!



Äh, om en timme drar jag mig hem mot Ida. Blir ölande med henne, Hatef och den mörkbruna hulken(?!)
Sen blir det ut på andra spännande äventyr
Haha. Tja!


Kommentar:
Postat av: ida

Vi klarade 3 timmar om jag får be ;P

2008-12-19 @ 19:50:23
URL: http://aijdaa.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Vad önskar du dig i julklapp? :)

2008-12-19 @ 19:51:54
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Camilla

Den mörkbrune hulken?

2008-12-20 @ 02:11:55
Postat av: N

"i 2 timmar.. Sen när jag kom hem så värkte mina fötter o min rygg som jag vet inte vad.. o jag va så trött att jag gick o la mig o sov i 2 timmar.."



pff vekling.. jobbade 14 timmar förra fredagen.. 10minuters rast sammanlagt den dagen.. Du ska inte komma och snacka om att det är jobbigt att vara i täby i 2 timmar..



jag har gjort en liten överslagsräkning och kommit fram till att jag burit ca 1ton tallrikar, gått 150mil och fått sitta ner 1timme sammanlagt denna underbara december månad.



"Herregud, hur ska det här sluta? Kommer gå runt med en rullator som 20åring"



jag är 21 och klarar mig fin fint utan rullator, det kommer nog du med, om du kommer till insikt att om du bara tränar lite så ordnar sig allt.



kram påre knasis!

2008-12-20 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0