Honey honey

När jag stod i duschen tidigare idag så märkte jag att vi inte hade nån duschtvål kvar,
men så såg jag något som hette shower oil.. Det får väl duga tänkte jag..
Det såg ut som flytande honung, men det tänkte jag inte så värst mkt på..
Tills jag hällde ut lite i handen o märkte att "konsistensen" va typ likadan som flytande honung..
Började smörja in mig lite grann, o då luktade jag på oljan o den luktade verkligen honung!
(Okej, jag kanske inbillade mig, men ändå)
Fick lite småpanik o sköljde bort allting o använde shampoo som tvål istället..
Nu sitter jag här.. några timmar senare, och jag känner fortfarande lukten av honung. Fy!

Nu är det inte så att jag hatar honung.. absolut inte.. Jag gillar det... i mitt te..
Men inte såpass mkt att jag vill smörja in hela kroppen med det. Usch och fy!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0