Helvetesdag

Aa, idag har verkligen vart en helvetesdag.. Har vart på så dåligt humör hela dagen..
Egentligen så skulle jag köpt julklappar o tränat idag.. Men..
Dagen började med att min bror ringde o väckte mig, jag trodde klockan va typ 9, men det visade sig att den va 3..
Så inga julklappar blev köpta idag inte. Istället så satte jag mig o skulle spela lite GH, men då visar det sig att mitt memorycard har flippat så allt jag tidigare sparat va försvunnet.. Så jag fick alltså börja om helt.
Det gjorde liksom inte dagen bättre..
Under dagen som gått har jag även lyckats bråka med min bror, min far och min mor.. Vilken prestation va?
Jag blir så trött när ingen har någon förståelse överhuvudtaget.
Men iaf, jag ryckte upp mig för att gå till brandstationen och gymma lite.. Hann va där i cirkus en halvtimme innan halva styrkan bestämde sig för att dom minsann också skulle träna.. Just då, när jag va där..
Så dom tog ju upp halva rummet och paxade löpbandet. Då blev jag ännu surare och bestämde mig för att gå hem.

Fan, nu ska jag hoppa in i duschen o försöka skrubba bort all ilska. TJA

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0