Helg igen.

Shit va veckorna går fort.. Nu är det fredag igen.. Vilket iofs är rätt toppen..
Dagen spenderades på Ikea.. Letade efter en soffa till mitt rum..
Det var dock den sämsta gången nånsin jag vart på ikea, för det enda jag kom hem med var en rullgardin..
Visserligen köpte mamma o pappa grejer men. Usch vad trist det va..
Åkte förbi Mio på vägen hem o där hittade jag en soffa jag fastnade för totalt.. Lite stor kanske.. Men vad gör det?

Anyway, dom köpte även en sånhär raclettegrill..

Så ikväll blir det raclette till middag.. Om jag hinner vänta på det vill säga..
Ska nämligen bege mig till Ida lite senare och dricka lite öl.. Sen får vi se vart kvällen bär..
Så säger jag jämt, men det lär ju sluta på Sportsbar som vanligt.. Fyfan.
Men grejen e att när man har fått i sig några öl så verkar inte Sb lika hemskt som annars.. haha.

Jaja, duschen, nu! TJA!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0