Hänt sen sist:

Jag har vart lite upptagen, med att först vara ledsen, sen vara helt förstörd och slutligen lyckligast i världen.
Det var nämligen så att i fredags var jag på Sportsbar (surpriiiise!) Sedan dagen efter så insåg jag att min tröja va borta.
Så det är alltså min 2:a tröja dom tappar bort i garderoben.. Men inte nog med det.. Det var min favorit-tröja..
Den som jag nyss köpt (för att den första snodde nån hemma hos Jonas) Vilket alltså betyder att jag måste köpa en sån tröja nu för tredje gången!!! Så det hela gjorde mig väldigt väldigt ledsen..

Sen i söndags så skulle jag gå hemifrån så märkte jag.. MIN KORTDOSA VA BORTA!
Med mitt bl.a mitt visakort, mitt leg o 140 kr i.. Så den tappade jag också på eller efter Sportsbar..
Jag blev helt förstörd.. Visst att jag alltid tappar bort grejer på fyllan, men jag brukar alltid ha koll visakortet.

Anyways.. På söndagsnatten innan jag somnade så insåg jag var jag kunde ha tappat kortdosan..
Jag stannade bakom en buske påvägen hem från Sb.. Där måste jag ha tappat den!
Så jag tog en morgonpromenad på måndagsmorgonen och gick förbi busken..
& vad skymtar jag där på marken???? MIN KORTDOSA :D
Allting va kvar i.. t.o.m. pengarna! Jag blev så lycklig så jag grät hela vägen hem.


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0