Fotfel

Det är nåt fel på mina fötter.. För mina hälar har gjort så jäkla ont hela dagen idag.. Gått runt gråtfärdig på jobbet..
Jaa, på jobbet.. För jag jobbade faktiskt lunchen idag.. Egentligen så trodde både Ida och jag att vi skulle få jobba hela veckan, det har liksom verkat så.. Men nej nej.. inte det inte.

Ikväll ska vi fira.. Ida har blivit hel på riktigt nu (hon fyllde i sin tatuering) så om en timme ska jag möta upp henne..
Vi försökte komma på fler grejer att fira.. Att det är en vecka kvar till jul t.ex, att Hengameh klarade Matte B kursen, att...
Näe, jag kommer inte på några fler tyvärr.. Men dom där räcker väl gott o väl?!


Imorgon ska jag in till Täby för att införskaffa fler juleklappar, så det ska icke bli sent ikväll..




Just det ja, tänkte gratulera Camilla en än gång.. Grattis på födelsedagen kamelkalv!

Kommentar:
Postat av: Camilla

Tack Masken, igen :D

2008-12-18 @ 10:15:52
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0