Fiskmåsen is home



Nu är min kära Jessigull i Sverige :D Jag pratade med henne för typ en halvtimme sen..
Egentligen var det meningen att jag skulle åka med hennes mami till arlanda o hämta henne,
men det blev inte riktigt så.. Tänkte att hon kanske ville va med familjen ett tag först,
för hon planerade nämligen o komma ner en stund till berga ikväll när hon kommit hem..
Anyways, svammel svammel, men jag är glad nu :D




Helgen då.. i fredags blev det Sport som vanligt.. Där det spårade såklart.. Efter det spårade det mer än vanligt..
Jag sov på Johans badrumsgolv(?) o trillade ner från soffan o lite sånt. Men kul hade jag.
Lördagen låg jag i sängen ända till klockan 8 på kvällen.. Mådde hyffsat ända tills då..
När jag väl började röra på mig så kom baksmällan.. Så den kvällen mådde jag verkligen som jag förtjänade.
Så det blev bara till att gå hem o lägga mig.

Jag missade förövrigt granköpningen. Jag ber till Gud att dom valde en snygg en.
Jag brukar ju ha ansvar för att välja rätt gran, men nu missade jag ju det.




Maidoooo ju fyller år idag så grattis igen kompis!
Herrejösses vad alla fyller år nu.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0