Browneyed girl?

Jag såg det här igår, men jag orkade inte skriva nåt igår.. Så det blir nu istället!

Jag har alltid velat prova på färgade linser, men har aldrig tagit tag i mig själv o köpt några..
Så detta är ju ett ypperligt tillfälle.. Speciellt nu i juletider när man inte har så mkt pengar över..
Jag har blågrå ögon, vore det inte lite spännande o se hur jag ser ut i bruna ögon? Eller kanske gröna?



För alla bloggare:
Om ni vill ha gratis färgade linser, så skriv ett inlägg om FreshLook och länka till deras hemsida så får du ett par linser hemskickade i brevlådan! (Man måste bloggat i minst 2 månader)
Äsch, för mer info, gå in på fargadelinser.com

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0