Att se eller att inte se

Kom hem vid halv 5 snåret i morse tror jag.. Lagom dragen gick jag o la mig o släckte i hela rummet..
I ett mörkt rum så ser man ju ändå lite grann.. Jag såg bra med vänsterögat, men såg inte nånting med högerögat..
Jag blev jätte rädd o trodde att jag hade blivit blind på ena ögat.. Så jag sprang upp o tände lampan..
Då såg jag helt normalt igen..
Sen när jag släckte igen så blev jag blind på högerögat igen.. Jätte läskigt. Låg o va rädd o ledsen ett bra tag..
Jag menar det kan ju inte va så kul o va halvt blind.. Sen efter ett tag gav jag upp och somnade.

Vaknade vid 4 tiden idag o då va det ju lika mörkt som när jag gick o la mig.. Då såg jag normalt igen.
Jag är inte blind. Tack o lov.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0