Valborg

Jaja, valborg ja.. blev inte riktigt som jag tänkt mig men..
Tycker att valborg är fruktansvärt överskattat.. Jag gillar inte valborg längre..
Va as kul när man va 14-15.. men men..

Kvällen blev trevlig ändå, va hos Mathilda, med Åsa, Moa, Lina och Alexander..
Grillade och drack lite öl.. Senare kom det lite fler folk.., lite mer öl.. o sånt..
Men nu sitter jag här hemma, blev ju inte riktigt som jag tänkt mig, har några öl kvar..
Men nästan alla andra blev övertalade att dra till tegel, vilket min plånbok sa starkt nej till..
Så nu sitter jag här. haha

Jaja, man kan ju inte få allt man vill.. hahah
hade värsta samtalet om det ute på altanen..
Men det är ju sant, man kan ju verkligen inte få det man vill..
(för det finns inte) Iaf inte det jag vill..

well well., slutsnackat..
Nu ska jag kolla på Edward Scissorhands.   TJA
image72

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0