Retards

Gah, migrän anfall helvete.
Sitter på praktiken, tiden går långsammare än nånsin.
Idag bjussade dom på thaimat till lunch :D Naajs pipål!

Igår gick jag och la mig klockan 8, hahah det va nog första gången nånsin! underbart..
För jag har sovit så fruktansvärt dåligt dom senaste veckorna, man känner sig helt sänkt asså
Jag älskar sömn, sova är det bästa som finns :D Klart man inte mår bra om man inte kan sova.

Så i onsdags hade jag planerat att jag skulle strunta i träningen o åka hem o sova direkt
efter praktiken.. Ingen va hemma så det skulle bli jätte skönt.... trodde jag ja...
Mina nycklar hade jag glömt inne i lägenheten,
mamma va på kryssning o pappa på utbildning i stan!
Jo men jippie! Just my luck!
Det va toppen att inte få sova, att få stå o böla i porten i en kvart för att sedan gå hem till
farmor o stanna där utan att sova minsta lilla blund ända till kl 10!


O nu e de ju äntligen helg, man kanske borde ta tag i sig själv o köpa lite nya kläder o skor..
Ja det borde jag verkligen, men det kommer ju inte hända..
Sen borde jag ta o övningsköra lite med, det borde jag faktiskt!
Vi får väl se hur helgen utspelar sig lite senare dåraaaa


Men från det ena till det enda viktiga just nu:
NUUUU ÄR DET ENDAST 10 DAGAR KVAAAR :D

retards


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0