På lördag smäller det! Denna rubrik har absolut inget med resten av inlägget att göra.. Men det kan inte jag rå för..

Jag har blivit en hejare på att blogga alltså.
Men fortfarande, mina djupaste funderingar har inte kommit än,
kanske kommer dom aldrig visa sig här, men du kan ju alltid hoppas..
Så en vacker dag kanske du förstår mig..
Wouldn't that be nice?


I brist på annat att göra på praktiken idag, så gjorde jag en ny header,
okej inte vidare värst vacker men, det var åtminstone underhållande..




The papercuts, the cheating lovers
the coffee is never strong enough
I know you think it's more than just bad luck..


There, there baby it's just textbook stuff
it's in the ABC of growing up
no no darling oh, don't kill yourself..


Kommentar:
Postat av: JESS

Nu har jag härmat dig! Jag har också sån här nu!!

2007-10-24 @ 18:13:17
Postat av: M.

Åh, se där, men vad är det för adress då?

2007-10-26 @ 09:19:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0