Mes

Jag är så fruktansvärt trött på mig själv..
Visst, jag är helt slut inombords just nu.. pga massa shit..
Men ändå, nu har jag lov, jag är 18, jag har pengar - jag ligger hemma i min säng

Jag vill inte falla tillbaka igen, jag vill de verkligen inte..
men jag försöker.. jag ska försöka..

Idag lixom, varför kunde jag inte följa med till tegel? Jag hade hunnit om jag hade försökt..
Jag blir så trött på mig själv, så fruktansvärt...



Kom hem nyss, Tim fyllde år så jag o far va där o grattade honom, han är så söt så söt :D
o Sofie fick en försenad present med, hon blev så glad.
Jag blir så glad av dom 2 solstrålarna :) de gav min dag iaf ett plus.


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0