Kill your darling

Idag har jag tydligen Snow Patrol feber..
Jag har haft chocolate o run på repeat ändå sen kl 9 imorse..
As konstigt, jag kom just på det.. 4 ½ timme samma 2 låtar. jo jag tackar jag..
o längre ska det bli.. sönt sönt.

Jag behöver förändring, jag gör verkligen det. Borde komma bort från min vardag..
Kill your darling, jo det kanske är dags snart..



Men ikväll får jag allefall en tidig 18års present av bror, o mysmiddag o sedan match
Det låter rätt bra i mina öron..



Uppdatering: Jag har världens bästa storebror :D
Han ska bjuda mig på en resa till London i december.
Jag blev sjukt jävla jätte överlycklig :D
IT'S  LONDON  BABY  :D

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0