Jag vill inte döda ditt barn..

Idag hände det igen, som så många gånger förr.
Jag blir så fruktansvärt frustrerad.. När jag har satt mig på bussen mot Bromma..
Så kommer en mongis, kille kanske 30, med proffessorglasögon..
Först så kollar han lite ängsligt omkring sig, det finns hur många lediga platser som helst..
Men nej.. det är klart, han bara ska sitta breve mig..
Jesus christ superstar, asså jag förstår inte.. Jag sätter mig alltid med väskan i sätet breve
just för att ingen ska sätta sig där, jag vill inte sitta breve någon, det är väl ganska uppenbart då?
Okej om det är fullt på bussen, då fattar väl jag med att nån kanske måste sitta där..
Men inte om det är 30 andra lediga säten.. Hallå?
Och sen så måste han ju tydligen nästan sitta på mig,
så jag får sitta hela bussresan o trycka mig mot väggen, himla skoj..
Jag har ingen lust att sitta o gulla med en helt främmande människa.
Jag fattar inte, jag verkar ju vara helt oemotståndlig för alla mongisar?!
Dessa människor kan ju inte få nån närhet hemma asså,
måste därför åka buss o försöka gosa med den breve. Shit, lämna mig ifred, hitta nån annan o gosa med.
haha

Sen häromdagen när jag va påväg hem..
så kommer en mamma med barnvagn o ska gå på bussen.
Jag ser att hon behöver hjälp.. men som alltid så försöker jag låtsas som ingenting..
sitter där o låtsas blippa på mobilen eller nåt.. Men det är inte för att jag är lat eller elak eller nåt..
det är bara för att jag vet att jag är så himla klumpig,
om jag skulle försöka hjälpa till skulle jag bara göra saken värre..
Jag skulle typ välta hela vagnen så att ungen trillar ut o slår ihjäl sig..
Så förlåt om jag inte hjälper till, jag är inte ouppfostrad o oförskämd.. 
jag vill bara inte döda ditt barn..

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0