Gurgelgum

Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej de e Mikaela"
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Hallå"
Ringer det mycket till dig? ooh ja
Ringer du mycket? För mycket
Vem ringde du senast? Amanda
Hur mycket pengar har du? 200 på kortet, 100 i plånboken! o lite nya pengar nu :O hoho,mer än så säger jag inte :P
Senast kramat och när? Jessica igår
Antal timmar sömn inatt? Typ 5
Sov du ensam? Nope
Vem sov du hos senast? Amanda
Vem sov hos dig senast? Jess
Vem vet mest om dig? Jag själv
Vem vet du mest om? Mig själv? Samma fråga?
Vad ser du fram emot? Löööördag! PARTY :D 
Vad vill du ha just nu? Semesteeeeer!
Vem hånar du? Den som förtjänar det, kanske nån oskyldig själ också..
Vem längtar du mest efter? M & O
Vem vill du helst slippa? jag vet inte just nu..
Vem stör du dig på? För många!
Vem vill du sova bredvid inatt? Josh Duhamel vore ju inte fel..
Vilken buss åker du oftast? 629
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Ja ibland så
Har du varit kär? Japp
Är du kär nu? Nej
Är du en bra partner? Jag är toppen, hahah 
Har någon varit otrogen mot dig? Nae
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Jaa
Har du varit otrogen? Nej
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp
Vad åt du senast? Lax o potatis o romsås. mums
Är du polare med grannarna? haha nää..
Har du varit på ett party? Ööh, ja?
Har du varit utomlands? Yeee
Var är dina syskon just nu? Han är i Turkland
Vilken tid gick du upp imorse? Klockan 7
Vad gjorde du kl 2 inatt? Petade på Jess
Vad är det första du gör på morgonen? Somnar om 
Vad ska du göra efter det här? Ta tag i mitt liv.. haha nej, kanske gå o köpa tuggummi

Nej vadå? Jag har inte alls tråkigt... Jag har bara absolut ingenting att göra..
Sorry ät lite curry!

Ikväll skall jag tillbringa natten i BH, kanske själv, kanske inte..
Jag ska äta kyckling nuggets iaf, det ska jag..

Jag är stor nu, jätte stor. Jag köpte öl lagligt igår for the first time :D tjoheej

Jag, Jess o Towa va på Snövit, det var vackert.


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0