Disaaajn

Ni får ha lite överseende just nu.
Håller på o fixa om designen på min kära blogg..
Det är rätt komplicerat när man e trött i huvvet..
Tror inte jag orkar fixa mer idag, så jag fortsätter o ändra en annan dag när jag har tid o ork.
Kanske imorgon? haha

Igår åt jag förresten sparris för typ första gången i mitt liv, det var en upplevelse. haha
Nej men jag va i Bergshamra igår, jag o matte lagade värsta lyxmiddagen, trodde inte jag kunde något sådant..
Allt var väl iofs mattes förtjänst så jag skulle ju aldrig kunna göra det själv.. :P
Men jag va duktig o hjälpte till iaf.
Det va kyckling, egengjorda potatisklyftor, sparris o nån knäpp sås med skinka..
sjukt gott blev det, jätte vackert med :P
Sedan kladdkaka till efterrätt o Moulin Rouge på tv. Toppen!

Inatt vaknade jag i den mysiga soffan av att det känns som om någon slitit sönder min muskel i vaden.
Jag har nog aldrig haft ett riktigt sendrag förut, för jäävlar va ont det gjorde, började nästan böla, haha



Dagens:
Låt:
Making April
Ord: Toppen
Väder: Molnigt
TV: Greys Anatomy :D
Mat: Kycklingsallad
Ångest: för lite sömn
Humör: Glad, trots trötthet och besvikenhet
Måste: Köpa en glass
Kommer att göra: Åka buss jättelänge, träna ikväll
Film: Moulin Rouge
Bok: Effektiv visuell kommunikation har jag läst idag
Djur: Hund, varje dag
Möbel: den roliga gungpallen på Bilbo
Klädsel: Vita stövlar, svarta jeans, vitt linne, vit-beige randig långärmad tröja
Pålägg: Baconost
Dryck: Juice
Teknisk pryl: Datorn mp3 och Mobilen
Önskan: Att få en laptop om 5 dagar :D
Känsla: Trötthet, Besvikenhet
Ros: Till min kära Jess som livat upp stämningen med massa sms skämt :P

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0