Bilbo

Sitter på praktiken nu.. lyssnar på mp3 o brainstormar. haha
Jag är så duktig så.. har skapat 5 olika logotyper idag.. väldigt bra gjort må jag själv säga.. :D

Det är ju sjukt jobbigt o gå upp 6 varje morgon o åka massa massa buss för att komma hit..
Håller på att missa hållplatserna hela tiden bara för jag knappt kan hålla ögonen öppna..
Men ändå, dom är snälla här o jag tror jag kommer lära mig mycket..
får faktiskt ganska roliga uppgifter. Så jag är väl nöjd :P
Det enda som fattas är lite sovmorgon o komma hem lite tidigare.. haha men men..

Förresten så vill jag verkligen flytta, jag vill inte bo i en trång lägenhet längre. Jag vill flytta nu!
Iofs kommer vi aldrig ha råd med det radhuset vi pratat om men.. let me continue to dream! ye



Jag längtar verkligen till nåt!! men jag kan inte komma på vad det är! Gah, as irriterande!




Jag vill ha helg nu tack!


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0