Sleeping beauty

Det är sjuhuukt stressigt just nu..
har inte packat nånting, förvånande? -Nej
O imorrn ska jag till skolan, efter det ska jag till frissan..
Sen hämta mina skor, sen hem - äta & packa
Sen iväg på match.. Vet inte när den är slut.. men får hoppas på att det inte bli allt för sent..
Ska iväg senast kvart i 5 lördagmorgon.. AH TJENA
& timingen på allt det här känns så jäkla dumt..  

Ber till Gud att koden till mitt Visakort kommer imorrn så jag slipper ta ut alla pengar o växla..
För på elektronkortet får man tydligen bara ta ut 2000 i veckan, o det räcker ju inte långt i London..

Skulle va trevligt också om jag skulle kunna sova inatt.. känner mig helt slutkörd..
har nästan inte sovit alls sen i lördags-söndags... Sömnproblem kan ju vara bland det värsta som finns..
Jag är inte människa om jag inte får mina 9 timmars sömn, vilket jag nästan aldrig får..
Det kanske förklarar en hel del? Eller?

Men jag vill verkligen inte gå o lägga mig nu, för jag vet hur det kommer o bli, kan inte förklara men..
Men ändå så vill jag inget hellre än att sova! Jag vill strejka o sova i 3 dygn.. det vore ju nåt...

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0