Skit torsdag

Jag gillar inte dessa dagar, då allt negativt i mitt liv gaddar ihop sig o kastar sig harmlöst över mig..
Ibland helt utan förvarning..

Jag stressar, helt utan anledning, men får ändå aldrig nånting gjort..
Detta är en av mina sämsta egenskaper..
När antalet saker att uträtta når en viss gräns så blir det som en kollaps inombords.
Jag blir helt handlingsförlamad, släpper allt jag har tagit mig för och fryser fast.
Jag är fullt medveten om att jag gör såhär, men ändå så kan jag inte ändra på det?!
Jag är så fruktansvärt trött på mig själv.. Och det här hjälpte ju inte alls,
jag trodde att skriva av sig skulle hjälpa denna gång, men nu blir jag bara mer irriterad på mig själv..

För jag ogillar starkt såna bloggare som endast skriver om bekymmer o klagar över hur jobbigt allt är o lalala.
Och jag tänker verkligen inte bli en av dom,
Men idag är en skit skit skit dag, jag ska inte gå in på detaljer o tråka ut er ännu mer.
så idag är ett undantag, och jag ber om ursäkt, faktiskt!

Funderar förresten starkt på att göra en till blogg, fast en privat..
För jag behöver verkligen få ur mig vissa saker..
Men jag vill inte skrika ut det till hela världen här, nej tack. Jag är inte den som är den..

Så därför så vill jag än en gång be om ursäkt för detta inlägg,
jag ska rycka upp mig och underhålla iaf de regelbundna läsarna jag har..
Så, pretty please, ha överseende med mina miserabla dagar och fokusera på mina bättre..
Jag är inte mer än människa...

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0