Min sedvanliga tur..

Jag är en sådan tursam människa..
Håller nog på att bli sjuk igen!
Det är ju helt stört, som om det var länge sen jag va sjuk i en hel månad?

Men allting är nog min tandläkares fel..
Jag va där igår, o när jag ligger där jätte gapandes så börjar tantfan hosta som en gnu.
Jo men tack, sen går hon o snyter sig o sitter där o snörvlar. Det var inte toppen.
Nu har jag sjukt ont i halsen..
Det skulle ju passa perfekt om jag blev sjuk så jag inte kunde spela på fredag..
Då blir dom bara 6 utespelare, ingen avbytare o ingen målvakt..
Vore inte det grädden på moset så säg?!

Sen igår åkte jag hem till Towsii, för att mysa, kolla på DH o spela lite Jak.
När jag väl kommer dit så berättar hon att 5an inte funkar..
HALLÅ? DH lixom? Gr8
Så jag ringde min far o bad han spela in innan han åkte hemifrån, och det gjorde han
Jag var lycklig..........

Ända tills jag kom hem och upptäckte att han hade spelat in på kanal 55 ist för 5!
På kanal 55 så är det animal planet,
så nu har jag en 3 timmar lång film med apor som pillar sig i rumpan..
Säg är det inte underbart?
Jesus Christ, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Det är ju så typiskt.

Toppen är vad det är. Jag har sådan oändlig tur..
Min ironi börjar gå lite överstyr nu va.. haha


Kommentar:
Postat av: Nathan aka Plopp

om det är Desperate Housewives du menar så skriver man faktist DHW ;)

Puss på dig, jättebra blogg gumman!

2007-11-14 @ 19:39:42
Postat av: M.

Nathan gull, nu skall du icke vara besserwisser här (vet inte hur det stavas heller). Men jag o mina vänner säger DH, o så får det va! ;)

2007-11-15 @ 18:07:12
URL: http://explosive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0