Londonfood

Jag lämnar landet på lördag, och hoppas att det hjälper..
London är verkligen a dream come true..
Men börjar tveka på timingen just nu..
Varför skulle detta hända just nu?
Varför är väl den enda frågan man ställer sig...



Jag är ensam, helt ensam just nu.. Det känns inte så bra, för det finns ingen mat hemma..
Och jag har inte orken att gå o handla.. certainly not.. Men jag måste ha mat! MAAAAAAAT
jag blir ledsen utan mat.
Hemkörning tänker du då...
Men jag vill ju inte riskera att råka ut för samma missöde som förra gången när jag beställde hemkörning,
170 jävla spänn för en kycklingsallad, jo jag tackar jag..
så det alternativet är ju också kört, plus att jag ändå inte har några kontanter på mig.
Men JAG MÅSTE HA MAT!

Jag skulle bli jordens sämsta anorektiker, mat är himmelriket!
Så what to do? what to do?
Vill du komma med mat till mig? YEEY

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0