Jag vill se dom dansaaaaa

Idag är jag sjuhuuukt trött..
Gårdagen tillbringades hemma hos Jess med worms, vattenpipa, kakor och dans..
haha va sjukt, jag, jess o amanda dansade i jessicas rum i 2 timmar..
haha, man måste ju öva inför egypten :P
Så vackert!



Förresten.. När jag åkte bussen hem igår..
Efter svinninge så va de bara jag o en utlänsk gubbe kvar..
han va typ 60år o satt 1 säte ifrån mig..
Helt plötsligt så lägger han av världens rap, (faktiskt, nästan i klass med amandas)
Sen sitter han där o verkligen låtsas som ingenting. haha.. jag kollade på honom
men han låtsades som att det regnade, sjukt!
jag menar, vem ska han skylla på? det va ju bara han o jag där.. haha

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0