Helt stört.

Sjukare helg får man leta efter.. Herrejösses är allt jag har att säga
Fredagen var störd, stört kul men störd.. haha
Lite väl många tabbar
Och jag hatar mig själv mer än nånsin. haha
shit asså, det går inte mer än att skratta åt det, för gråtit har jag redan gjort.. hahah!

Och amandas tabbe, scheisse, jag kan inte sluta tänka på de,
jag sitter och garvar för mig själv typ var 10e minut hahaha

Idag har jag städat från kl 2 till kl 6 ungefär och har kommit fram till att jag skulle
suga rätt hårt som städerska. Jag är 18 år och kan inte städa, jippie!




I'm on my knees
picking up the pieces from my past
but there's nothing more to gather
holding on to moments that won't last 
would I rather end it all
?


Skolan imorgon, hej snälla skjut mig!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0