These boots were made for walking..

Ibland vill man bara spola tillbaka tiden en sisådär 3-4 år..
Det blev jag påmind om idag.. När jag såg påsen..   ..     Tulles Påse!
Busfrön. Filifjonkor. Filurer.
Åh jag älskar den, Tulles påse..

Jag vill tillbaka till den tiden.
Vi hade så roligt.



Imorgon tänker jag inte gå till skolan.. Jag tänker sova så länge jag kan o sen mysa i soffan.
Jag har redan planerat för imorgon kväll (vilket tekniskt sett är ikväll)
Först tänkte jag kolla vem som först är frivillig att ta en öl med mig, sedan när det är gjort o efter lite chitchat så tänkte jag gå hem o ta ett bad.. Hur himmelskt låter inte det? Ett varmt skumbad med ljus o lugna favoriter. kan det bli mer avslappnande? Och nånstans där ska man även hinna med DH..

På tal om ingenting så har jag en jätteskum smärta i benen..
Nästan som växtvärk.. (egentligen ingen aning om hur det känns..)
Ont i fötterna med.. Men jag är ändå hoplessly devoted to my new schuhs!
Så smärtan skulle ju kunna bero på allt promenerande som inträffat under helgen..
Men jag håller ändå tummarna för växtvärken..

Kommentar:
Postat av: Emma

mysigt! =) sov så gott!!

2007-12-04 @ 02:06:31
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0