Tala till mig, även om du inte ser mig..

Jag är bara i rummet bredvid...




Jag känner för att vara kryptisk idag..
So I don't blame you for not understanding.


Det var svårt igår.. kunde inte släppa ut det där heller.. vilket jag iofs ändå inte tänkt göra..
Men det är lugnt.. det är det väl alltid? I'm okay

Blev faktiskt väldigt irriterad när hon fortsatte att upprepa "när vi ses igen"
Sluta pränta in saker som du inte ens vet. Bara för du tror så betyder det inte att det är så..





Jag ska bli nykterist, jag lyckas alltid strula till det.. Suckar högt åt mig själv för 984271555538e gången
Hah, skrattretande.

Jag vågar ju inte hoppas på något. Men det vore verkligen.. jaa.
& du Mr. är så sjuhukt konstig, tog det slut där eller?

Kortfattat men bestämt.
Jag är förvirrad, på nästan alla plan. ♦

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0