Jag har lite tråkigt

Namn: Mikaela
Vad drack du senast: Oboy
Vad gjorde du igår kväll: Gymmade med Camilla o sen träning
Hur många hamstrar har du haft: Ingen :( borde kanske köpa en..
Kan du gå ner i spagat: nej jag är ovig
Vad ska du göra i kväll: Träna igen..
Vad ska du göra i morgon: Hmm, gå i skolan o spela match.. mer vet jag inte
Senaste inköp: En smakis kanske...
Senaste film: Hitta Nemo
Vad har du i ditt fönster: 3 fina kaktusar (inte vanliga) o 2 ljusstakar
Tycker du om att cykla: Nej verkligen inte, det är jobbigt
Vem sov du över hos senast: Ida
Vem sov över hos dig senast: Jadu, det kanske va Amanda eller Jess
Vem pussade du på senast: Det säger jag inte
Vad ska du göra nu: Göra en film om lamor
Vad ska du göra sen: Äta lunch
Vem träffade du sist: Amanda sitter här breve
Vem skulle du vilja träffa nu: ingen alls, jag är en ensamvarg 
Sjunger du i duschen: Ja varje dag.. Jag är toppen!
Vem ringde dig senast: Nån konstig gubbe... lite halvläskigt
Vem ringde du senast: Camilla
Hur länge sov du inatt: 6 timmar, inte bra alls
När ska du gå och lägga dig ikväll: När jag har kommit hem från träningen
Vad gjorde du för tre timmar sen: Skit i det du
Vad skulle du vilja göra nu: Åka nånstans och äta nåt gott
Har du badat i år: Ja två hela gånger
Tidsfördriv: Tvn o datan..
Vad heter du just nu på msn: - Mikaela, Are you happy now? 
Kär i någon just nu? NEJ DET ÄR JAG INTE
Känner du någon som heter likadant som dig? Inte speciellt
Morgontrött? Tröttare än Olga
När är du född? 22 oktober 1989
Var bor du? i Åkersberga
Nuvarande hårfärg? Blond
Riktiga hårfärg? Blond
Ögonfärg? Grå :(
Vad läser du för bok nu? Har påbörjat Snabba Cash, men jag kan inte läsa.
Humör just nu? Hungrig
Vad har du för parfym idag? Har ingen idag
Vill du ha barn? Ja det vill jag
Hur stort är ditt rum? Inte tillräckligt 
Har du tv/dator i ditt rum? Jaadå
Piercingar? Nopp
Tatuering? Inte än, men snart kanske
Brukar du vara osminkad i skolan? Nej helvete heller, då skulle jag inte ha några vänner
Skostorlek: 36/37

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0