I don't get it


Vi har spelat Buzz hos amanda i evigheter, jag vann 2 gånger.. av typ 17.. haha
jag är så äckligt klantig ibland.. haha fy sjutton.

Iaf.. imorgon är det nyårsafton eller aah, tekniskt sett idag..
Men jag vill inte prata om det.. haha. So let's talk about something else..

Jag är fruktansvärt duktig ibland, har laddat hem 'På Smällen' nu
Så den ska jag lägga mig o titta på snart.

Jag har egentligen absolut ingenting alls att skriva men nu skriver jag bara för sakens skull.
Bara skriver.. jag sitter i min soffa, intressant? Nej..
Jag hatar förresten att vara mittemellan.. jag hatar den här kniviga sitsen..
konstigt nog uppstår den för mig rätt ofta.. Jomen Gud gillar mig.. JAA.
Jag blir så trött, så trött. Och nej min vän, jag är inte arg på dig inte trött heller för den delen.
Jag är trött på att ingenting kan fungera..
och det är inte ditt fel, det är Gud som inte gillar mig.. (jag gillar att skylla allt på Gud)
Meeeeeeeen vi får göra det bästa av situationen!
Och jag vill träffa dig ja det vill jag. jajajaaa

Fattar du nåt av det jag skriver? Nej inte jag heller.

Nej nu går jag o skjuter alla förbannade jävla småungar som står utanför min port och leker med fyrverkerier o smällare.. IDIOTER!
Tja


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0