God jävla jul

Nej men allvarligt, jag är som ett litet barn, jag är sjukt lycklig idag :D
Det är juuuulafton, & jag älskar det!
Jag kommer få det allra allra största paketet som inte ens får plats vid granen :D Yey

Jag sitter iofs fortfarande här i min morgonrock o bara myser i soffan o tittar på våran underbara gran.
Den blev bra trots allt, pappa valde den, men det blev bra ändå :P haha
Vi provar på nåt nytt i år, har bara silver kulor o glitter, blev jättefint faktiskt..
Men guuud så intressant att läsa om våran gran.. haha förlåt.
Men jag är i extas en dag som denna :D





Jag älskar dig mest av allt och skulle aldrig såra dig med mening.
Jag hatar mig själv, så fruktansvärt mkt.
Detta är oförlåtligt, men jag vet inte vad jag ska säga istället för förlåt.
Förlåt duger inte..
Men..
Jag säger det igen, jag älskar dig mest av allt!

Kommentar:
Postat av: .

Ett ärligt förlåt hjälper visst.
Jag älskar dig också.

2007-12-24 @ 17:46:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0