En bud get

Vi vann matchen igår, med 24-15, kändes mycket bra,
och min mål löshet försvann :P
Sen skulle jag åka till åsa o kolla på Candy med henne o Camilla.
När jag skulle ta hissen ner så fastnade jag helt ensam i hissen,
fick panik o började jätte gråta o fick tillslut slita upp dörrarna, sjukt läskigt..
Innan det när jag kollade vem som vann idol så började jag också böla som jag vet inte vad..
Vet inte varför haha... jag gillade varken marie eller amanda spec.. Sjukt känslig dag asså :P
Vet inte om det var min känsliga dag som gjorde att jag grät som ett litet barn till filmen med..
Eller så kanske den faktiskt va så hemsk som dom påstått innan..

Ikväll ska det bli ölande hos Idaho, det ska lösa sig på nåt sätt. :P
& jag är sjuukt sugen på att käka på Sjönära ikväll, va riktigt länge sen så det skulle va mys..
Men jag tvivlar på att någon av mina vänner har lust att göra det pga sina strama budgetar
(säger man budgetar? asså budget i plural? Budgetar?)

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0