Duv-massaker

London var fabulous verkligen.
Skulle behövt 2 dagar till... tiden räckte lixom inte riktigt till..
Har vart stressigt, men sjukt skönt med miljöombyte..
Orkar inte gå in på detaljer om resan nu, e för trött..
Men som sagt, jag har haft det super.

Men jag måste ändå berätta att jag har sett ett albinoparty,
ätit grymt god frukost 2 dagar i rad nu
och att jag idag höll på att trampa ihjäl en duva..




Om man slår bort vissa tankar ordentligt så blir det tillslut som att det inte har inträffat..
Så är det nu, men jag undrar ändå hur länge jag kan få det att hålla..

Time takes it all. Whether you want it to or not, time takes it all away, time bares it away.
And in the end, there is only darkness.
Sometimes we find others in that darkness, and sometimes we lose them there again.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0