Äckliga koppen.

Nu sitter jag vid mitt köksbord och äter en avocado och dricker varma koppen..
Varma koppen är verkligen inte gott, jag försöker verkligen tycka om det, för jag vill verkligen det haha..'
Men det går inte så bra.. kanske inte hittat rätt smak än, har iofs bara smakat kyckling och minestrone..

Jag börjar känna julstämning lite smått.. va o letade gran idag..
Är sjukt petig, fanns ingen som föll mig i smaken.. Jag väljer alltid gran hemma
och jag har aldrig nånsin misslyckats, alltid nästintill perfekta granar..
Blev förresten i princip jagad av en liten pojke som ville få mig att köpa en gran..
Pappa sa att han kommer bli rik en dag, jag sa att han kommer få stryk en dag..

Nu har jag lov, känns sjuukt skönt att inte behöva gå upp med tuppen imorgon bitti..
Men en liten to do list till imorgon:
x   Köpa sista 2 julklapparna
x   Klacka om mina skor
x   Lämna tillbaka en typ 3 månader försenad bok
x   Fixa med mina pengar o så på banken
x   Köpa en perfekt gran
x    Fixa julgodis
x   Tvätta
Men sen på kvällen får jag åtminstone belöning :) Det blir utgång i den stora staden..


Jädrans kycklingsoppa asså, jag mår illa, men jag kan ändå inte sluta äta den, usch va äcklig den är.

Kommentar:
Postat av: Ja gissa vem?

mikaela. jag säger då det. du är konstig.
vad ska man med en perfekt gran till?
satsar du på att bli hemmafru lr?

2007-12-20 @ 22:22:15
Postat av: Ja gissa vem?

mikaela. jag säger då det. du är konstig.
vad ska man med en perfekt gran till?
satsar du på att bli hemmafru lr?

2007-12-20 @ 22:22:58
Postat av: M

Jag gissar på att det är Jess, eftersom hon är nästan den enda som kommenterar i min blogg?! :P
Jag är inte konstig, jag bara älskar julen till skillnad från dig, och granen är ju typ viktigast av allt, min jul skulle va förstörd om jag hade en ful gran.

2007-12-21 @ 12:09:56
URL: http://explosive.blogg.se
Postat av: M igen.

Fast nu när jag tänker efter så är det kanske inte Jess??? Hon skriver inte så där.. lr.. hon skriver eller på riktigt.
hmm.. jag är stört nyfiken

2007-12-21 @ 12:14:22
URL: http://explosive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0